Saturday, August 7, 2010

Quality Control

It always seems that more Chinese readers read what I write anyways, so screw English... at least for now.

最近一直在工作, 一天12小時的在日本餐廳努力賺錢
下禮拜如果萬事順利了話會更忙
嗯, 太好了, 我想知道我自己到底能被操到什麼程度
這就是所謂的product stress test 吧
如果不去測試一個產品所能承受的psi, 它能持續運作多久, 以及其他品質控制會做的種種,
產品的最高效能就不會被提升, 客人也有可能不會滿意...
這就是我想把自己搞到累垮的原因, 但看來stress還不夠...
我這樣的思考模式會很怪嗎? (No, 我不希望你回答)
我這樣做是為了提升自己, 不是masochistic (我知道有人一定會這樣說我)
真的, 請相信我

嗯...
I will cut better, I will cut better, I will cut better...

昨天去考加拿大的駕照, 一次考上! Muahahaha
楓葉卡也在幾天前拿到, 醫療卡也去申請了
我身上屬於加拿大的ID已遠遠超過台灣了

In other news, at small group and fellowship yesterday, we talked about how to serve in a greater capacity.
In order to serve better, one has to be put in a position where one has the need. This further illustrates my long time view of how leaders are grown, not born. If you want to lead, put yourself in a position to do so and God will do the rest. If you don't have God in your life and the Holy Spirit leading it, ask yourself why and what you are missing out on.

啊! 我昨天做了很奇怪的夢, 下次在寫吧

No comments:

Post a Comment